Gyakori kérdések


Honlap használata

Hogyan működik a Click for Work a hirdetők számára?

Honlapunk egyedüli lehetőséget kínál elfoglalt emberek számára, hogy pár órás, szakértelmet nem igénylő, kisegítő feladatok elvégzését meghirdethessék, ezáltal könnyen, gyorsan segítségre találjanak. A meghirdetett munkákra általunk hitelesített diákok jelentkezehtnek. ÍGy kívánunk biztosítani egy lelkes, iskolázott és elkötelezett fiatalok közösségét, akik a feladatot szabadidejükben végzik el.

Hogyan működik a Click for Work a munkát keresők számára?

Honlapunkon regisztrált diákok könnyen, gyorsan elvégezhető feladatokra találhatnak. A meghirdetett munkákra jelentkezés mellett marad idő a tanulásra és a szabadidőre is. Az elvállalt munkák mindemellett remek zsebpénz kereseti lehetőség nyújtanak.

Milyen munkák találhatók a honlapon?

Honlapunkon szakképesítést nem igénylő, viszonylag rövid idő alatt elvégezhető házi-, vagy házkörüli munkák, illetve feladatok találhatóak.

Milyen munkákat nem tudok megrendelni a ClickforWorkon keresztül?

Honlapunkon szakképesítést igénylő munkák nem hirdethetőek. A regisztrációval elfogadott szabályzatunk szerinti tiltott tevékenységek nem hirdethetőek. Hirdetés feladatása előtt, kérjük, olvassa el honlapunkon található Általános Szerződési Feltételeket: https://clickforwork.hu/aszf 

Hogyan garantálja a Click for Work a diákok megbízhatóságát?

Honlapunk nagy figyelmet szentel a megbízhatóságra. A diákok regisztrációját követően egyedileg ellenőrizzük a tanulói / hallgatói jogviszony fennállását, ezáltal hitelesítjük a diákokat. A diákok referencia levelet tölthetnek fel, mely a kiválasztásuk előtt megtekinthetőek. A hitelesítést rendszeres időközönként felülvizsgáljuk. A minősítési rendszeren keresztül a felhasználó is meggyőződhet a diák megbízhatóságáról.

Miért jó nekem, ha értékelem a másikat?

Honlapunk a felhasználókról értékelési rendszert működtet, 1-től (legrosszabb) 5-ig (legjobb) terjedő skála alkalmazásával. Az értékelési rendszer keretein belül lehetőség van rövid szöveges értékelés megadására is Az értékelések segítségével mindenki elsőkézből szerezhet információt a másikról, ezáltal megkönnyítve a legmegfelelőbb felhasználó kiválasztását. 

Mi egy sikeres munkaválalló titka a Click for Workon?

Ahhoz, hogy valaki sikeres munkavállaló legyen, nem kell más, mint pontosság, megbízhatóság és figyelmesség.

Mi történik, ha nincs jelentkező a munkámra?

Azok a kiírások, amelyekre még nem érkezett egy jelentkezés sem, módosíthatóak, szerkeszthetőek. Az alábbi három jellemző szerkeszthető: a munka címe, leírása, illetve a kiírt óradíj. Amennyiben a szerkesztést követően sem érkezik jelentkezés, javasoljuk a munka törlését és újbóli kiírását, újragondolását. Elképzelhető, hogy a kiírt időpont nem volt megfelelő, vagy a munka időtartamát szükséges változtatni, akár egy hosszabb intervallum alkalmazásával.

Kötelező regisztrálni?

Az oldalon a feladatok böngészése lehetséges regisztráció nélkül is, viszont munkakiíráshoz, illetve jelentkezéshez szükséges a regisztráció.

Hogy regisztrálhatok és mennyibe kerül?

Oldalunk fejlécében található Regisztráció gombra kattintva tudsz új felhasználót létrehozni.

A felhasználó a platform igénybevételéhez regisztrálni köteles, amihez egy működő, valós email címre mindenképp szükség van. A regisztráció során a felhasználó kiválasztja, hogy mely felhasználói csoportba kíván regisztrálni (Munkát kínálok: Hirdető vagy Munkát vállalok: Diák). Egy személy hirdetőként és diákként (feltéve, hogy érvényes tanulói jogviszonnyal rendelkezik) is jogosult regisztrálni, azonban ehhez eltérő e-mail címekre van szüksége. A regisztráció ingyenes.

  • A regisztráció során alapadatokat kell megadnod, valamint kötelezően el kell fogadnod az Általános Szerződési Feltételeket.
  • A mező kitöltése után a Regisztráció gombra kattintva bekerül az új felhasználói profilod a rendszerbe. Ezután a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő linket tartalmazó e-mail, melyre kattintva kész a regisztráció.

Regisztrálnék, de nem jön meg az email. Ilyenkor mi a teendő?

A megerősítő email általában késlekedés nélkül megérkezik, de sajnos néha a spam vagy levélszemét mappába kerül, így arra kérünk, hogy mindenképp ellenőrizd azokat is. Amennyiben ott sincs, kérjük a honlapon az újraküldés gombra kattintva küldd el újra. mennyiben továbbra sem kapod meg keress minket bizalommal a Kontakt oldalon megadott elérhetőségeken.

Mi történik a regisztráció után?

A regisztráció után a profil oldalon a Profil módosítása menüpontra kattintva kitöltheted további adataid, amik szükségesek a munka kiírás és a munkavégzés lebonyolításához.

Ha Diákként regisztráltál:

  • A feltöltött diák igazolvány ellenőrzésre kerül az adminisztrátor által. Amíg ez nem történik meg, jelentkezhetsz, és akár saját profilt is létrehozhatsz, ám a hitelesítésed még nem látszik a profil adatai között.
  • Barion fiókod összekapcsolhatod a rendszerünkkel.
  • Kijelölheted a prefenciáidat
  • Feltölthetsz CV-t, és referenciákat (edzőktől, szüleidtől, tanáraidtól stb.)
  • Beállíthatod, milyen emaileket szeretnél kapni.

​​​​​​​Ha Hirdetőként regisztráltál:

  • A Profil módosítása menüponton belül megadható az alapértelmezett és a számlázási cím. Amennyiben ez kitöltésre kerül a rendszer automatikusan felkínálja a munka kiírásakor, illetve a megrendeléskor. 
  • Beállíthatod, milyen emaileket szeretnél kapni.

Jogi háttér

Honnan tudom, hogy biztonságos a munkavégzés a Click for Work oldalán?

A Clickforwork.hu oldalon a két fél között a megrendelés során feladatszerződés jön létre. ezt az egyes felek saját igényeik szerint módosíthatják, erre a paltfromon letölthető formanyomtatvány rendelkezésre áll.

Adiák kizárólag mindkét fél által visszaigazolt, sikeres munkavégzés esetén kapja meg a munka díjat. A hirdetők számára van lehetőség panaszt tenni, amit az adminisztrátor minden esetben egyedileg vizsgál ki. 

A paltformon mindkét felhasználói csoport számára van lehetőség értékelést adni a másik félről. amely felek számára tovább erősíti a bizalmat. 

Milyen esetben tehetek panaszt?

Mind a hirdető, mind a diák kizárólag a Honlap működésével és használatával kapcsolatban élhet panasszal a Click for Work oldal üzemeltetőinél. Panaszodat az admin@clickforwork.hu e-mail címén, vagy levél útján is közölheted. A munkavégzéssel kapcsolatos panaszoddal az ÁSZF-ben meghatározott hivatalos szervhez fordulhatsz.

 

Kaphatok számlát a munkavégzésről?

  • A munkavégzésről a diáknak kötelező számlát kiállítania abban az esetben, ha erre igényét a hirdető külön írásban jelzi.
  • A Clcik for Work a szolgáltatásáért megillető közvetítői jutalékról összesítő számlát küld a bérbeadónak az adott hónapban sikeresen lezárt minden bérlési tranzakcióról.

Mi a garancia, hogy az adataim nem kerülnek illetéktelenek kezébe? 

Honlapunk a felhasználói adatbázisokban nyilvántartott adatokat kizárólag az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli, és azokat harmadik személy számára nem továbbítja, illetve nem teszi hozzáférhetővé. Az alábbi linken elolvashatod az adatkezelési tájékoztatónkat: https://clickforwork.hu/adatkezeles

Megadhatom az elérhetőségeimet a másik félnek?

Semmiképpen nem ajánljuk. A rendszeren a megrendelést követően automatikusan megjelenik minden személyes adat, így nincs is rá szükség.

A beszélgetéseket moderáljuk, ezzel kívánjuk megakadályozni, hogy az elérhetőségeiteket átadjátok egymásnak. Ennek célja, hogy a felhasználóink, így a te védelmed is garantáljuk. Amennyiben az elérhetőségek átadásra kerülnek és a kommunikáció a platformon kívül történik, nem tudjuk a biztonságot garantálni és a panaszodat fogadni. Ez nagyon fontos, kérjük, vegyétek figyelembe!

A Clickforwork.hu oldalának szabályos használatakor hozzánk bármikor fordulhatsz, akkor is ha egy váratlan dolog történik a munkavégzés közben. Bármikor elérhetsz minket az admin@clickforwork.hu e-mail címen. 

 

Fogják látni a címemet?

A feladat kiírását követően a diákok számára csak az utca neve látható, ennek alapján tudják eldönteni, hogy számukra mennyi utazással fog járni, ha jelentkeznek az általad kiírt munkára. Ha egy diák úgy dönt, hogy jelentkezik a munkára, egy privát üzenőfal nyílik meg, amit csak ti ketten láthattok és használhattok. Még ekkor sem láthatja a diák a személyes adataidat, a munka elvégzésének pontos címét. Amennyiben úgy döntesz, hogy megrendeled a diákot, ekkor már lá tható akiválasztott diák számára látható a pontos cím, személyes adatod.

Tehát a Click for Work az adatvédelmi szabályzatban leírtak szerint kezeli a személyes adataidat, azok csak a kiválasztást követően lesznek láthatóak csak annak a diáknak, akit kiválasztottál a feladat elvégzésére. 

Mit érdemes a honlapon megjeleníteni?

Honlapunk a bizalomra épít. Minél többet írnak a felhasználók magukról, annál könnyebben megismerhetik őt a többiek. Javasoljuk, hogy mindenki adjon meg a profiljában egy rövid bemutatkozást. Ennek fontos eleme lehetnek az elvárások, korábban megszerzett tapasztalatok, illetve az életkor. Köszönjük!

Miért kell megadnom a telefonszámom és a pontos címem?

Aggodalomra semmi ok, a telefonszám és a pontos cím (házszám) csupán a megrendelt diákok számára jelenik meg (és vica versa). 

Hogyan irtakozhatok le az értesítő emailekről?

A felhasználói profil menüben az email beállításokra kattintva beállítható milyen esetekben kér, illetve nem kér a felhasználó email értesítést.

Hogyan tudok jelszót változtatni?

A felhasználói profil alatt a beállítások menüpontban jelszó megváltoztatására kattintva lehet a jelszót megváltoztatni.

Mire kell figyelni a helyszínen?

Kinek kell eszközt biztosítania?

A munka kiírójának biztosítania kell a munka elvégézéshez szükséges eszközöket, amelyeket a munka elvégzésére alkalmas állapotban a diák rendelkezésére kell bocsátania.

Otthon kell-e lennem a munka időtartama alatt?

Nem kell, ha nem szeretnél, a munkát a honlap által kiközvetített diák elvégz​i. Minden részletet meg tudtok beszélni a honlapon lévő chat-en keresztül.

Mi történik, ha nem találok megfelelő eszközt a munka elvégzéshez?

A munka kiírójának biztosítania kell a munka elvégzéséhez szükséges eszközöket, azokat a alkalmas állapotban a diák rendelkezésére kell tartania, míg a diáknak teljesítenie kell a Feladatszerződés keretében előírtakat.

Kényelmes fizetés!

Hogy működik a fizetés?

A honlapon kétféle típusú munkát lehet meghirdetni: alkalmi, illetve rendszeres jellegűt. Mindkét esetben az első meghirdetett munka ingyenes. 

Az alkalmi, egyszeri jellegű feladatok elvégzése után valós jelentkezések esetén egyszeri 10% fogalalási dijat számítunk fel. Ahhoz, hogy a jelentkezőket a munka kiírója megtekinthesse a foglalási dij megfizetése szükséges. Lehetőség van a foglalási dijak egy összegben, hó végén történő kifizetésére is. Ebben az esetben a Click for Work által a hó végén kiküldött díjbekérő teljesítésével lehet a foglalsi dijat rendezni. 
A munkadíj kifizetése történhet készpénzzel, egymás között, vagy a Barion platformján keresztül kártyával. 

A rendszeres feladatok kiírásánál 1.000 Forint hirdetési díj fizetendő a Click for Work számára.

Hogy tudok Hirdetőként fizetni?

Lehetőség van bankkártyával fizetni. Bankkártyás fizetéshez elég megadni az alapvető bankkártya adatokat, amikor kéri azokat a rendszer. A legegyszerűbb mód a Barion fiókon keresztüli fizetés. A Barion felületére itt lehet regisztrálni. 

Mire van szükségem, hogy megkapjam a pénzem?

Diákként rendelkezned kell egy Barion felhasználói fiókkal, melyet össze kell kapcsolnod a Click for Work profiloddal. Ezt a Beállítások menüpont alatt, a Barion fiokom menüpontra kattintva. A Barion felületére itt tudsz regisztrálni.

Mit kell tudni a Barionról?

A Barion egy elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel teljesen biztonságosan és kényelmesen tudsz bankkártyával, vagy feltöltött egyenleggel fizetni. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció elég, ha megadod a bakkártyád számát, és a lejárati dátumot, illetve egy e-mail címet. Ez a fizetési mód teljesen ingyenes, nincs számodra semmilyen plusz költsége. A regisztráció, a mobilalkalmazás, a pénz fogadás és küldés mind mind ingyenes! 

Feladat lezárása, értékelés

Mikor jelenik meg az értékelésem?

A hirdető és a diák egy adott feladattal kapcsolatos értékelése a platformon egy időben kerülnek közzétételre. Azaz nem lehetséges a másik fél értékelésére reagálni, az értékelésemet anélkül kell megadnom, hogy látnám én, milyen értékelést kaptam.

Meddig adhatok le értékelést?

Honlapunkon a munka elvégzését követő időszakban bármikor leadható az értékelés. 48 órát követően leadott értékelések azonban már nem jelennek meg a honlapon. 

Panaszom van, mi a teendő?

Panaszt tenni azután lehet, hogy a diák készre jelentette a munkádat! Amennyiben szükséges és szeretnéd, a munka készre jelentésétől kezdve 24 órád van arra, hogy a honlapon keresztül jelezd a panaszodat. Kérjük, minden esetben értékelj! Ha nem voltál megelégedve a diákkal, különösen fontos, hogy értékelj, azért, hogy arról a többi felhasználó is időben értesüljön. Ne feledd, a Click for Work közössége számít a véleményedre! Köszönjük.

 

Negatív értékelést kaptam. Szeretném, ha törölnétek. Van erre lehetőség?

Platformunk nem kíván beavatkozni a folyamatokba, így nem törlünk értékelést, mert nem tudunk és nem is kívánunk igazságot szolgáltatni. Azonban lehetőséget biztosítunk az értékelés megválaszolására. Mindezek mellett nyugodtan jelezheted felénk, amennyiben szerinted igazságtalanság ért téged!

Munka kiírás

Jelenleg hol érhető el a szolgáltatás?

A szolgáltatásunk Budapest és vonzáskörzetén működik, a regisztrált diákok többsége budapesti egyetemista. Így habár ki lehet írni az ország egész területére munkákat, a diákok elérhetősége jelenleg országosan még nem garantált. 

Ingyenesen tudok hirdetni?

Igen, az alkalmi munkákat az oldalunkon ingyenesen lehet posztolni.

Amennyiben rendszeres munkát szeretnél meghirdetni, annak egyszeri hirdetési költsége van, amely 2019 év végéig egységesen (cégek és magán emberek számára) 1.000 Ft, kivéve ha első alkalommal hirdetsz, abban az esetben hirdetési dijat nem itt sem számolunk fel.  

 

Nem tudok belépni a fiókomba. Mi lehet a hiba?

Elképzelhető, hogy a használt böngészőben korlátozás van beállítva a közösségi oldalakra vonatkozóan. Javasoljuk másik gép, vagy másik böngésző használatát. Kérdéseket, észrevételeket az admin@clickforwork.hu címen fogadunk.

Nem szeretném megadni a személyes adataimat, mit tegyek?

Személyes adataidat a Click for Work bizalmasan kezeli, azaz a pontos címet csak az a diák látja, akit végül kiválasztasz és megrendelsz! 

A feladat kiírását követően a diákok számára csak az utca neve látható, ennek alapján tudják eldönteni, hogy számukra mennyi utazással fog járni, ha jelentkeznek az általad kiírt munkára. Ha egy diák úgy dönt, hogy jelentkezik a munkára, egy privát üzenőfal nyilik meg, amit csak ti ketten láthattok és használhattok. Még ekkor sem láthatja a diák a személyes adataidat, a munka elvégzésének pontos címét. Amennyiben úgy döntesz, hogy kiválasztasz egy diákot a jelentkezők közül, csak ekkor lesz a kiválasztott diák számára látható a pontos cím.

Tehát a Click for Work az adatvédelmi szabályzatban leírtak szerint kezeli a személyes adataidat, azok csak a kiválasztást követően lesznek láthatóak csak annak a diáknak, akit kiválasztottál a feladat elvégzésére. 

Nem tudom eldönteni a kategóriát, mi a teendő?

Az előre definiált kategóriák között ha nem találsz neked megfelelőt, válaszd a "Egyéb, alkalmi feladatok" kategóriát. 

A kategóriák körét folyamatosan bővítjük, az igények alapján.

Nem tudom eldönteni az órabért, mi a teendő?

Az órabér meghatározása teljes mértékben rátok van bízva, a piaci viszonyok alapján a minimu érétket 1.000 Ft-ban határoztuk meg.  

Javasoljuk, hogy a munka időtartamához viszonyítva állítsátok be az összeget, így a rövid idő alatt elvégezhető munkákért mindenképpen magasabb díjat állítsatok be! Valamint jelentkező híján szintén javasoljuk az összeg emelését. 

Vidékre is írhatok ki munkát?

Igen, az ország bármely területére meg lehet hirdetni munkát. Szeretnénk felhívni azonban a figyelmet, hogy diákjaink elérhetőségétől függenek a jelentkezések. Budapesten és a főváros vonzáskörzetében az eddigi tapasztalatok szerint nagyobb eséllyel elérhetők a diákjaink.

Az általam kigondolt munkához nem találom a megfelelő kategóriát. Mi ilyenkor a teendő?

Javasoljuk, hogy ebben az esetben válaszd a "Egyéb, alkalmi feladatok" kategóriát. 

Nem tudom eldönteni a munkavégzés időtartamát, mi a teendő?

Próbáld meg nagyjából belőni az időtartamot, mi javasoljuk, hogy kicsit több idővel számolj, hogy a diák biztosan végig ráérjen. Ne aggódj, később még tudod módosítani az időtartamot is!

Megadhatom a személyes adataimat, ha a jelentkezésében rákérdez egy diák?

Semmiképpen. Nem kell külön megadnod a személyes adataidat! Amikor kiválasztod azt a diákot, aki számodra a legszimpatikusabb, azaz megrendeled őt, a rendszerben automatikusan láthatóak lesznek a személys adataitok. A következő adatok lesznek láthatóak: pontos címed, házszámmal együtt, telefonszám és email cím. 

Hogy írhatok ki egy munkát?

A feladat kiírásakor meg kell nevezned a feladat típusát és írnod kell egy rövid bemutatást a részletekről (milyen eszközök szükségesek majd, stb). Meg kell adni továbbá a feladat címét (utca, házszám), a díjazást.

Hogy tudom szerkeszteni a meghirdetett munkámat?

A "Értesítés" menüpontot megnyitva a "Kiírt munkáim" között meg kell keresned az aktuális munkád, annak az adatlapján a Szerkeszt gombra  kattintva tudod szerkeszteni a munkád. Szerekszthető adatok: 

  • Munka díja
  • Elvégzéshez szükséges idő
  • Munka leírása

Amennyiben beérkezett az első jelentkezés, a kiírt munka már nem szerkeszthető.

Képet is feltölthetek a munka kiírásakor?

Igen, több képet is feltölthetsz amik illusztrálják a munkakiírásod, segítenek pontosítani, hogy mire van szükséged, vagy bármilyen más okból hasznosnak találod (pl. rendelkezésre álló eszközeid mutatja). 

Hogy tudok kiválasztani egy diákot?

A folyamat nagyon egyszerű, a privát chat-ben, bökj rá a diák neve alatt található zöld gombra. Ekkor a rendszer automatikusan lemondja a többi jelentkezést. Így neked nem kell külön lemodanod a többi jelentkezőt. 

Miért válasszam ki a jelentkezőt a rendszeren keresztül?

Ez a rendszer szabályos működésének egyik legfontosabb eleme, hogy az egyes folyamatokat a felhasználók végigvigyék. Így nem kell külön lemondó leveleket küldened azoknak a diákoknak, akik szintén jelentkeztek a munkádra. 

Hány diák választható ki egy munkához?

Egy munkához jelenleg csak egy diák választható. Amennyiben többre van szükség, azt javasoljuk, hogy több munkát hozz létre a honlapon és a munka nevében, leírásában, vagy a nyilvános chat-en jelezd, hogy hány jelentkezést vársz.

Hogyan vállalhatok munkát?

A feladatokrakizárólag  diákok jelentkezhetnek. Az érvényes jogviszony fennállást a feltöltött diákigazolványukon keresztül ellenőrzünk. Honlapunk e-mail-ben értesíti a diákokat az általuk preferált, regisztrációjuk során, illetve később a Beállításokban megjelölt típusú feladatok kiírásáról.

A feladatok közül bármelyikre jelentkezhetnek, amelyik nekik szimpatikus, ehhez csak egyetlen gombnyomásra és egy rövid üzenetre van szükség. Ezután a részleteket privát chaten keresztül tudják megbeszélni a hirdetővel, valamint kiválasztás után telefonon is, illetve akkor derül ki a pontos cím (házszám). A feladat elvégzését követően a diákoknak a platformon le kell jelenteniük a feladat elvégzését.

Hogyan értékelhetek?

A feladat elvégzését követően a platform a felhasználókat visszajelzés adására kéri, mely aztán a nyilvános profilon lesz látható, a kapcsolódó munkával együtt. Ez az összbenyomás értékelését jelenti egy 5-ös skálán, valamint szöveges vélemény írását. Az értékelésekről email-en keresztül értesítjük az érintett felhasználókat. A hirdető és a diák egy adott feladattal kapcsolatos értékelése a platformon egy időben kerül közzétételre (tehát csak ha mindkét fél értékelt).

Mi alapján kerülnek a diákok a jelentkezők közé?

A diákok a jelentkezésük elküldésével kerülnek be a jelentkezők közé. A jelentkezők számára nincsen limit.

Hogy kerülhetek a találati listába?

A munkára történő kiválasztásra nagyobb az esély, ha a jelentkezők listájában előrébb szerepelsz, ami elsősorban a pozitív értékeléseken múlik.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

A megrendelés lemondása egyik kiemelkedő fejlesztésünk a honlapon. Amíg korábban nem lehetett lemondani a megrendelést, felhazsnálóink kérésére a megrendelés lemondható. Ezt a Lemondás kattintva lehet amegtenni. Ekkor a kiírt munka a befejezettek közé kerül, ahol az Aktiválom gombra kattintva egy lépésben újra kiírható a feladat. Az aktiválás során csak a munka elvlgzésnek időpontját kell megadni. 

Szeretném jelezni, hogy egy ideig nem leszek aktív az odalon. Hol tehetem meg ezt?

Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége: hétfőtől – péntekig 9:00 – 16:30 óráig. A telefonos ügyfélszolgálati elérhetősége telefonon: +36 30 534 9854 (normál díjszabással hívható), email-en: admin@clickforwork.hu.

Szeretném a fiókomat törölni. Hol tehetem meg ezt?

A fiók törlésére a felhasználói profil alatt a beállítások menüpontban van lehetőség.

Hirdetéseim kezelése

Szeretném módosítani az órabért, mi a teendő?

Ha még egy diákot sem választottál ki a munkádra, nyugodtan módosíthatod az órabért. Ezt a funkciót az Értesítések menüpont alatt a Nyitott munkáim között találod meg. 

Szeretném módosítani a címet, mi a teendő?

A munka címét egyelőre még nem lehet módosítani. Javasoljuk, hogy a kiválasztott diákkal chat-en egyeztess az új helyszínről! Ha nagyon fontosnak látod a cím megváltoztatását publikusan is, kérj segítséget tőlünk e-mailben az admin@clickforwork.hu címen! A munka órabérét és időtartamát lehet módosítani az Értesítések menüpont alatt mindaddig, míg nem választottál ki egy diákot sem.

Szeretném módosítani a feltöltött fényképek sorrendjét, mi a teendő?

A feltöltött fényképeket egyelőre még nem lehet módosítani. Ha nagyon fontosnak látod a cím megváltoztatását publikusan is, kérj segítséget tőlünk e-mailben az admin@clickforwork.hu címen! A munka órabérét és időtartamát lehet módosítani az Értesítések menüpont alatt mindaddig, míg nem választottál ki egy diákot sem.

Szeretném módosítani a kiválasztott diákot, mi a teendő?

Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy írd ki újra a munkádat! Ha ezt vaalmi okból nem szeretnéd, kérjük kérj segítséget tőlünk közvetlenül, e-mailben az admin@clickforwork.hu címen.

Több diákot szeretnék kiválasztani, mit tegyek?

Egy munkához jelenleg csak egy diák választható. Amennyiben több diákra van szükség, azt javasoljuk, hogy több munkát hozz létre a honlapon, vagy a munka nevében, leírásában, esetleg a nyilvános chat-en keresztül jelezd, hogy hány jelentkezést vársz!

Le kell mondanom a többi jelentkezőt, ha már kiválasztottam egyet?

Nem, nem kell külön lemondó leveleket küldened a diákoknak, hiszen amint kiválasztottad a diákot, a rendszer a többieknek automatikusan küld értesítést.