Gyakori kérdések


Honlap használata

Hogyan működik a Click for Work a hirdetők számára?

Honlapunk egyedüli lehetőséget kínál elfoglalt emberek számára, hogy pár órás, szakértelmet nem igénylő, kisegítő feladatok elvégzését meghirdethessék, ezáltal könnyen, gyorsan segítségre találjanak. A meghirdetett munkákra kizárólagosan csak az általunk hitelesített diákok jelentkezhetnek. Ezúton biztosítjuk neked azt a lelkes, iskolázott és elkötelezett fiatalokból álló közösséget, akik hajlandóak különféle munkákban magukat kipróbálni. A munkákat önkéntesen, szabad akaratukból végzik, mi nem vagyunk és nem is akarunk a munkáltatójuk lenni. 

Hogyan működik a Click for Work a munkát keresők számára?

Honlapunkon regisztrált diákok könnyen, gyorsan elvégezhető feladatokra találhatnak. A meghirdetett munkákra jelentkezés mellett marad idő a tanulásra és a szabadidőre is. Az elvállalt munkák mindemellett remek zsebpénz kereseti lehetőség nyújtanak nekik.

Milyen munkák találhatók a honlapon?

Honlapunkon szakképesítést nem igénylő, viszonylag rövid idő alatt elvégezhető házi-, vagy házkörüli munkák, illetve feladatok találhatóak. A munkák jellege alapján vannak rendszeres, illetve egyszeri alkalommal elvégezhetőek is. 

Milyen munkákat nem tudok megrendelni a Click for Work honlapon keresztül?

Honlapunkon szakképesítést igénylő munkákat is meg lehet hirdetni, azonban azokat a diákok nem minden esetben tudják elvégezni. Elképzelhető, hogy az ilyen jellegű munkákra kevesebb, vagy egyáltalán nem várható jelentlezés a diákok felől.  A regisztráció során van lehetőség arra, hogy honlapunk általános szerződési feltételeit elfogadhassa minden felhasználó. Az így elfogadott szabályzatunk szerinti tiltott tevékenységek honlapunkon nem hirdethetőek. Ezt mi minden esetben moderálni kívánjuk. A biztonság kedvéért még a hirdetés feladatása előtt is, olvasd el honlapunkon található ÁSzF-t, amelyet itt tudsz elérni.

Hogyan garantálja a Click for Work a diákok megbízhatóságát?

Honlapunk nagy figyelmet szentel a megbízhatóságra. A diákok regisztrációját követően egyedileg ellenőrizzük a tanulói / hallgatói jogviszony fennállását, ezáltal hitelesítjük a diákokat. A diákok mindemellett referencia levelet is feltölthetnek, mely a kiválasztásuk előtt megtekinthetőek. A diákok hitelesítését évről-évre felülvizsgáljuk.

Honlapunk értéklési rendszert is üzemeltet. A felhasználók által leadott értékelések kézenfekvő és elsőrendű garanciaként szolgálnak arra, hogy mindenki meggyőzödhessen a diákok megbízhatóságáról.

Miért jó nekem, ha értékelem a másikat?

A Click for Work egyik legfontosabb mozgatóereje a valós értékelések leadása. Ez segít a munkaadónak és a diáknak is a megrendelést, illetve a munkavégzést megelőzően a tájékozódásban, illetve a bizalom elnyerésében.  

Mi egy sikeres munkaválalló titka a Click for Workon?

Légy büszke tagja diák közösségünknek! Ha nem akarsz más helyeken elköteleződni, monoton, unalmas munkákat végezni, sokszor heti 20-25 órán át, itt a helyed! Honlapunkon érdekes és változatos munkákat találsz. Légy pontos, elkötelezett és igényes a munkádra. Gyűjtsd a jó értékeléseket, hogy téged válasszanak ki újra és újra.

Sok sikert kívánunk!

Mi történik, ha nincs jelentkező a munkámra?

Elképzelhető, hogy nem érthető a munka leírása, vagy épp a a meghirdetett munkadíj nem vonz elég jelentkezőt. Ebben az esetben sem kell aggódni, mert a munka kiírása szerkeszthető.

Amennyiben a szerkesztést követően sem érkezik jelentkezés, javasoljuk a munka törlését és újbóli kiírását, újragondolását. Elképzelhető, hogy a kiírt időpont nem volt megfelelő, vagy a munka időtartamát szükséges változtatni, akár egy hosszabb intervallum alkalmazásával.

Kötelező regisztrálni?

Igen! A munkakiíráshoz, illetve jelentkezéshez szükséges a regisztráció. Azonban oldalunkon regisztráció nélkül is leehtséges a feladatokat böngészni. 

Hogy regisztrálhatok és mennyibe kerül?

A regisztráció ingyenes. Honlapunkon vagy hirdetőként, vagy diákként lehet regisztrálni.  

A regisztráció során alapadatokat kell megadnod, valamint kötelezően el kell fogadnod az Általános Szerződési Feltételeket.

A mező kitöltése után a Regisztráció gombra kattintva bekerül az új felhasználói profilod a rendszerbe. Ezután a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő linket tartalmazó e-mail, melyre kattintva kész a regisztráció.

Regisztrálnék, de nem jön meg az email. Ilyenkor mi a teendő?

A megerősítő email általában késlekedés nélkül megérkezik. Előfordulhat azonban sajnos, hogy spam vagy levélszemét mappába kerül, így arra kérünk, hogy mindenképp ellenőrizd azokat is.

Amennyiben ott sincs, kérjük a honlapon az újraküldés gombra kattintva küldd el újra. Amennyiben továbbra sem kapod meg, keress minket bizalommal a Kontakt oldalon megadott elérhetőségeinken.

Mit tegyek a regisztráció után?

Diák vagy? 

  • A feltöltött diák igazolványodat leellenőrizzük.  
  • Tölts fel fényképet magadról! Ezzel biztosan kedvezőbb lesz a jelentkezésed. 
  • Kapcsold össze a Barion fiókod a Clcik for Work fiokóddal.
  • Jelöld meg, milyen munkákat szeretnél végezni (Profil/Preferenciák), mi az, ami elsősorban érdekel. Ha nem szeretnél számodra érdektelen munkákról szóló emaileket kapni, ezt mindenképp tedd meg!  
  • Tölts fel CV-t, és referenciákat (edzőktől, szüleidtől, tanáraidtól stb.)
  • Állítsd be, milyen emaileket szeretnél kapni.

Hirdetni szeretnél? 

  • Add meg a lakcímed és a számlázási címed. Így a munka kiírásakor azt a rendszer automatikusan felkínálja majd neked. 
  • Állítsd be, milyen emaileket szeretnél kapni.

Jogi háttér

Honnan tudom, hogy biztonságos a munkavégzés a Click for Work oldalán?

Oldalunkon a két fél között a megrendelés során feladatszerződés jön létre. Ezt az egyes felek saját igényeik szerint módosíthatják, erre a paltfromon letölthető formanyomtatvány rendelkezésre áll.

Többször felmerült az elmúlt évek során, hogy felhasználóink kicsit tartanak, félnek idegeneket beengedni a lakásukba. Ez a félelem az értékelési rendszernek köszönhetően múlni látszik. Megrendelőink nagy megelégedésére dolgoznak a diákok, erről többször, több helyen is szóltunk már. Kérejük, hogy minden esetben jelezzétek a tapasztalataitokat, ezzel együtt erősítsük közösségünket!

Köszönjük a bizalmat!

Milyen esetben tehetek panaszt?

Amennyiben úgy érzed, nem voltál megelégedve a diák munkájával a honlapon 24 óra áll rendelkezésedre, hogy panaszt tegyél. Ez esetben a diák nem kerül kifizetésre, a pénzedet visszautaljuk. 

Ha a honlapunk működésével és használatával kapcsolatban van panaszod, azt kérjük, admin@clickforwork.hu e-mail címen, vagy levél útján is küldd el nekünk. 

 

Kaphatok számlát a munkavégzésről?

Igen, a munkavégzésről a diáknak kötelező számlát kiállítani abban az esetben, ha erre a hirdető igényt tart és erre vonatkozó igényét külön írásban jelzi. 

 

Mi a garancia, hogy az adataim nem kerülnek illetéktelenek kezébe? 

Honlapunk a felhasználói adatbázisokban nyilvántartott adatokat kizárólag az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli, és azokat harmadik személy számára nem továbbítja, illetve nem teszi hozzáférhetővé. Adatkezelési tájékoztatónkat itt éred el.  

Megadhatom az elérhetőségeimet a másik félnek?

Semmiképpen nem ajánljuk. A rendszeren a megrendelést követően automatikusan megjelenik minden személyes adat, így nincs is rá szükség.

A beszélgetéseket moderáljuk, ezzel kívánjuk megakadályozni, hogy az elérhetőségeiteket átadjátok egymásnak. Ennek célja, hogy a felhasználóink, így a te védelmedet is garantáljuk. Amennyiben az elérhetőségek még a megrendelést megelőzően átadásra kerülnek és a kommunikáció a platformon kívül létrejön, a munkavégzéssel kapcsolatosan és annak során felmerülő problémák megoldásában nem tudunk segíteni, a panaszodat nem tudjuk fogadni. Ezt nagyon fontos megértenetek, és kérünk, vegyétek figyelembe!

Amennyiben a kapcsolatfelvétel, valamint a megrendelés oldalunkon keresztül történik, hozzánk bármikor fordulhatsz, akkor is ha egy váratlan dolog történik a munkavégzés közben. Keress minket minket az admin@clickforwork.hu e-mail címen. 

Köszönjük a bizalmat!

 

Fogják látni a címemet?

Igen! A megrendelést követően a személyes adatok elérhetőek lesznek, pontos cím, telefonszám, email cím. 

A feladat kiírásakor a diákok csak az utca nevét látják, ennek alapján kell eldönteniük, hogy számukra mennyi utazással fog járni, ha jelentkeznek az általad kiírt munkára. Ha egy diák úgy dönt, hogy jelentkezik a munkára, egy privát üzenőfal nyílik meg, amit csak ti ketten láthattok és használhattok. Még ekkor sem láthatja a diák a személyes adataidat, a munka elvégzésének pontos címét. Amennyiben úgy döntesz, hogy megrendeled a diákot, ekkor már látható akiválasztott diák számára látható a pontos cím, személyes adatod.

 

Mit érdemes a honlapon megjeleníteni?

Honlapunk a bizalomra épít. Minél többet írnak a felhasználók magukról, annál könnyebben megismerhetik őt a többiek. Javasoljuk, hogy tölts fel egy fényképet magadról. Neked is fontosak a benyomások, amit nagyban segít egy fénykép.

Emellett mindenki adjon meg a profiljában egy rövid bemutatkozást. Ennek fontos eleme lehetnek az elvárások, korábban megszerzett tapasztalatok, illetve az életkor.

Köszönjük!

Miért kell megadnom a telefonszámom és a pontos címem?

Aggodalomra semmi ok, a telefonszám és a pontos cím (házszám) csupán a megrendelt diákok számára jelenik meg (és vica versa). 

Hogyan irtakozhatok le az értesítő emailekről?

A felhasználói profil menüben az Email beállításokra kattintva beállítható milyen esetekben kér, illetve nem kér a felhasználó email értesítést.

Hogyan tudok jelszót változtatni?

A felhasználói profil alatt a beállítások menüpontban Jelszó megváltoztatására kattintva lehet a jelszót megváltoztatni.

Mire kell figyelni a helyszínen?

Kinek kell eszközt biztosítania?

A munka kiírójának biztosítania kell a munka elvégézéshez szükséges eszközöket, amelyeket a munka elvégzésére alkalmas állapotban a diák rendelkezésére kell bocsátania.

Otthon kell-e lennem a munka időtartama alatt?

Nem kell, ha nem szeretnél, a munkát a honlap által kiközvetített diák elvégz​i. Minden részletet meg tudtok beszélni a honlapon lévő chat-en keresztül.

Mi történik, ha nem találok megfelelő eszközt a munka elvégzéshez?

A munka kiírójának biztosítania kell a munka elvégzéséhez szükséges eszközöket, azokat a alkalmas állapotban a diák rendelkezésére kell tartania, míg a diáknak teljesítenie kell a Feladatszerződés keretében előírtakat.

Ha nem találsz megfelelő eszközöket a munka elvézésére, azt feltétlen jelezd a munka kiírójának, a megrendelőnek. Amennyi vitás helyzet áll elő, kérjük jelezzétek felénk. Valamint ne felejtsd el értékelni a munkaadódat!

Köszönjük!

Kényelmes fizetés!

A munka meghirdetése pénzbe kerül?

Click for Work honlapon a munka kiirása során hirdetési dijat kell fizetni. Ez a dij tartalmazza a foglalási és a biztosítási díjat. Így tudunk számodra garantálni egy elkötelezett és mínőségi munka elvégzésére képes diák közösséget. Mi összekötünk velük és biztosítunk arról, hogy megbízható diák munkavállalók fognak felkeresni otthonodban. Ezzel számodra lehetővé válik, hogy biztonságos és árban megengedhető, szükség esetén azonnali megoldásra lelj otthonodban. A Clcik for Work megoldása önkéntes alapon szerveződő, mégis "premium" szolgáltatást biztosít, mely jelenleg egyedüllő a piacon. 

A hirdetési díj minimum 1 000 Ft, illetve a munkadij 10%-a.

Minden második munka kiírása ingyenes, függetlenül a munka jellegétől, azaz nem számít, hogy rendszeres, vagy alkalmi munkát írtál-e ki. 

 

 

Hogy tudok Hirdetőként fizetni?

Honlapunkon többféle módon is tudsz fizetni. 

Bankkártyás fizetéshez elég megadni az alapvető bankkártya adatokat, amikor kéri azokat a rendszer.

A legegyszerűbb mód a Barion fiókon keresztüli fizetés. A Barion felületére itt lehet regisztrálni. 

Emellett lehetőség van a hirdetési dij egy összegben, hó végén történő kifizetésére is. Ebben az esetben a Click for Work által a hó végén kiküldött díjbekérő teljesítésével lehet a foglalsi dijat rendezni. 

Hogy tudom a diáknak kifizetni a munka diját?

Minden diáknak szükséges Barion tárcát nyitnia, így lehetőséged van a diákok felé a munka diját Barion tárcádon, vagy Bankkártyás utaláson keresztül is kifizetni. A diákok ebben az esetben a munka készre jelentését követően fogják megkapni a munka diját.

Emellett megtartottuk a készpénzes kifizetés lehetőségét is. 

Mire van szükségem, hogy megkapjam a pénzem?

Diákként rendelkezned kell egy Barion felhasználói fiókkal, melyet össze kell kapcsolnod a Click for Work profiloddal. Ezt a Beállítások menüpont alatt, a Barion fiokom menüpontra kattintva. A Barion felületére itt tudsz regisztrálni.

Mit kell tudni a Barionról?

A Barion egy elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel teljesen biztonságosan és kényelmesen tudsz bankkártyával, vagy feltöltött egyenleggel fizetni. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció elég, ha megadod a bakkártyád számát, és a lejárati dátumot, illetve egy e-mail címet. Ez a fizetési mód teljesen ingyenes, nincs számodra semmilyen plusz költsége. A regisztráció, a mobilalkalmazás, a pénz fogadás és küldés mind mind ingyenes! 

Feladat lezárása, értékelés

Mikor jelenik meg az értékelésem?

A hirdető és a diák egy adott feladattal kapcsolatos értékelése a platformon egy időben kerülnek közzétételre. Azaz nem lehetséges a másik fél értékelésére reagálni, az értékelésemet anélkül kell megadnom, hogy látnám én, milyen értékelést kaptam.

Meddig adhatok le értékelést?

Honlapunkon a munka elvégzését követő időszakban bármikor leadható az értékelés. 48 órát követően leadott értékelések azonban már nem jelennek meg a honlapon. 

Panaszom van, mi a teendő?

Panaszt tenni azután lehet, hogy a diák készre jelentette a munkádat! Amennyiben szükséges és szeretnéd, a munka készre jelentésétől kezdve 24 órád van arra, hogy a honlapon keresztül jelezd a panaszodat.

Kérjük, minden esetben értékelj! Ha nem voltál megelégedve a diákkal, különösen fontos, hogy értékelj, azért, hogy arról a többi felhasználó is időben értesüljön.

Ne feledd, a Click for Work közössége számít a véleményedre! Köszönjük.

 

Negatív értékelést kaptam. Szeretném, ha törölnétek. Van erre lehetőség?

Platformunk nem kíván beavatkozni a folyamatokba, így nem törlünk értékelést, mert nem tudunk és nem is kívánunk igazságot szolgáltatni. Azonban lehetőséget biztosítunk az értékelés megválaszolására. Mindezek mellett nyugodtan jelezheted felénk, amennyiben szerinted igazságtalanság ért téged!

Munka kiírás

Jelenleg hol érhető el a szolgáltatás?

A szolgáltatásunk Budapest és vonzáskörzetén működik, a regisztrált diákok többsége budapesti egyetemista. Így habár ki lehet írni az ország egész területére munkákat, a diákok elérhetősége jelenleg országosan még nem garantált. 

Nem tudok belépni a fiókomba. Mi lehet a hiba?

Elképzelhető, hogy a használt böngészőben korlátozás van beállítva a közösségi oldalakra vonatkozóan. Javasoljuk másik gép, vagy másik böngésző használatát. Kérdéseket, észrevételeket az admin@clickforwork.hu címen fogadunk.

Nem szeretném megadni a személyes adataimat, mit tegyek?

Személyes adataidat a Click for Work bizalmasan kezeli, a pontos címet csak az a diák látja, akit végül kiválasztasz és megrendelsz! 

A feladat kiírását követően a diákok számára csak az utca neve látható, ennek alapján tudják eldönteni, hogy számukra mennyi utazással fog járni, ha jelentkeznek az általad kiírt munkára. Ha egy diák úgy dönt, hogy jelentkezik a munkára, egy privát üzenőfal nyilik meg, amit csak ti ketten láthattok és használhattok. Még ekkor sem láthatja a diák a személyes adataidat, a munka elvégzésének pontos címét. Amennyiben úgy döntesz, hogy kiválasztasz egy diákot a jelentkezők közül, csak ekkor lesz a kiválasztott diák számára látható a pontos cím.

Tehát a Click for Work az adatvédelmi szabályzatban leírtak szerint kezeli a személyes adataidat, azok csak a kiválasztást követően lesznek láthatóak csak annak a diáknak, akit kiválasztottál a feladat elvégzésére. 

Nem tudom eldönteni a kategóriát, mi a teendő?

Az előre definiált kategóriák között ha nem találsz neked megfelelőt, válaszd a "Minden más" kategóriát. 

 

Nem tudom eldönteni az órabért, mi a teendő?

Az órabér meghatározása teljes mértékben rátok van bízva, a piaci viszonyok alapján a minimu értéket 1.000 Ft-ban határoztuk meg.  

Javasoljuk, hogy a munka időtartamához viszonyítva állítsátok be az összeget, így a rövid idő alatt elvégezhető munkákért mindenképpen magasabb díjat állítsatok be! Valamint jelentkező híján szintén javasoljuk az összeg emelését. 

Vidékre is írhatok ki munkát?

Igen, az ország bármely területére meg lehet hirdetni munkát. Szeretnénk felhívni azonban a figyelmet, hogy diákjaink elérhetőségétől függenek a jelentkezések. Budapesten és a főváros vonzáskörzetében az eddigi tapasztalatok szerint nagyobb eséllyel elérhetők a diákjaink.

Az általam kigondolt munkához nem találom a megfelelő kategóriát. Mi ilyenkor a teendő?

Javasoljuk, hogy ebben az esetben válaszd a "Minden más" kategóriát. 

Nem tudom eldönteni a munkavégzés időtartamát, mi a teendő?

Próbáld meg nagyjából belőni az időtartamot, mi javasoljuk, hogy kicsit több idővel számolj, hogy a diák biztosan ráérjen. Ne aggódj, később még tudod módosítani az időtartamot is!

Megadhatom a személyes adataimat, ha a jelentkezésében rákérdez egy diák?

Semmiképpen. Nem kell külön megadnod a személyes adataidat! Amikor kiválasztod azt a diákot, aki számodra a legszimpatikusabb, azaz megrendeled őt, a rendszerben automatikusan láthatóak lesznek a személys adataitok. A következő adatok lesznek láthatóak: pontos címed, házszámmal együtt, telefonszám és email cím. 

Hogy írhatok ki egy munkát?

A feladat kiírásakor meg kell nevezned a feladat típusát és írnod kell egy rövid bemutatást a részletekről (milyen eszközök szükségesek majd, stb). Meg kell adni továbbá a feladat címét (utca, házszám), a díjazást.

Hogy tudom szerkeszteni a meghirdetett munkámat?

A "Értesítés" menüpontot megnyitva a "Kiírt munkáim" között meg kell keresned az aktuális munkád, annak az adatlapján a Szerkeszt gombra  kattintva tudod szerkeszteni a munkád. Szerekszthető adatok: 

  • Munka díja
  • Elvégzéshez szükséges idő
  • Munka leírása

Amennyiben beérkezett az első jelentkezés, a kiírt munka már nem szerkeszthető.

Képet is feltölthetek a munka kiírásakor?

Igen, több képet is feltölthetsz amik illusztrálják a munkakiírásod, segítenek pontosítani, hogy mire van szükséged, vagy bármilyen más okból hasznosnak találod (pl. rendelkezésre álló eszközeid mutatja). 

Hogy tudok kiválasztani egy diákot?

A folyamat nagyon egyszerű, a privát chat-ben, bökj rá a diák neve alatt található zöld gombra. Ekkor a rendszer automatikusan lemondja a többi jelentkezést. Így neked nem kell külön lemodanod a többi jelentkezőt. 

Miért válasszam ki a jelentkezőt a rendszeren keresztül?

Ez a rendszer szabályos működésének egyik legfontosabb eleme, hogy az egyes folyamatokat a felhasználók végigvigyék. Így nem kell külön lemondó leveleket küldened azoknak a diákoknak, akik szintén jelentkeztek a munkádra. 

Hány diák választható ki egy munkához?

Egy munkához jelenleg csak egy diák választható. Amennyiben többre van szükség, azt javasoljuk, hogy több munkát hozz létre a honlapon és a munka nevében, leírásában, vagy a nyilvános chat-en jelezd, hogy hány jelentkezést vársz.

Hogyan vállalhatok munkát?

A feladatokrakizárólag  diákok jelentkezhetnek. Az érvényes jogviszony fennállást a feltöltött diákigazolványukon keresztül ellenőrzünk. Honlapunk e-mail-ben értesíti a diákokat az általuk preferált, regisztrációjuk során, illetve később a Beállításokban megjelölt típusú feladatok kiírásáról.

A feladatok közül bármelyikre jelentkezhetnek, amelyik nekik szimpatikus, ehhez csak egyetlen gombnyomásra és egy rövid üzenetre van szükség. Ezután a részleteket privát chaten keresztül tudják megbeszélni a hirdetővel, valamint kiválasztás után telefonon is, illetve akkor derül ki a pontos cím (házszám). A feladat elvégzését követően a diákoknak a platformon le kell jelenteniük a feladat elvégzését.

Hogyan értékelhetek?

A feladat elvégzését követően a platform a felhasználókat visszajelzés adására kéri, mely aztán a nyilvános profilon lesz látható, a kapcsolódó munkával együtt. Ez az összbenyomás értékelését jelenti egy 5-ös skálán, valamint szöveges vélemény írását. Az értékelésekről email-en keresztül értesítjük az érintett felhasználókat. A hirdető és a diák egy adott feladattal kapcsolatos értékelése a platformon egy időben kerül közzétételre (tehát csak ha mindkét fél értékelt).

Mi alapján kerülnek a diákok a jelentkezők közé?

A diákok a jelentkezésük elküldésével kerülnek be a jelentkezők közé. A jelentkezők számára nincsen limit.

Hogy kerülhetek a találati listába?

A munkára történő kiválasztásra nagyobb az esély, ha a jelentkezők listájában előrébb szerepelsz, ami elsősorban a pozitív értékeléseken múlik.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

A megrendelés lemondása egyik kiemelkedő fejlesztésünk a honlapon. Amíg korábban nem lehetett lemondani a megrendelést, felhazsnálóink kérésére a megrendelés lemondható. Ezt a Lemondás kattintva lehet amegtenni. Ekkor a kiírt munka a befejezettek közé kerül, ahol az Aktiválom gombra kattintva egy lépésben újra kiírható a feladat. Az aktiválás során csak a munka elvlgzésnek időpontját kell megadni. 

Szeretném jelezni, hogy egy ideig nem leszek aktív az odalon. Hol tehetem meg ezt?

Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége: hétfőtől – péntekig 9:00 – 16:30 óráig. A telefonos ügyfélszolgálati elérhetősége telefonon: +36 30 534 9854 (normál díjszabással hívható), email-en: admin@clickforwork.hu.

Szeretném a fiókomat törölni. Hol tehetem meg ezt?

A fiók törlésére a felhasználói profil alatt a beállítások menüpontban van lehetőség.

Hirdetéseim kezelése

Szeretném módosítani az órabért, mi a teendő?

Ha még egy diákot sem választottál ki a munkádra, nyugodtan módosíthatod az órabért. Ezt a funkciót az Értesítések menüpont alatt a Nyitott munkáim között találod meg. 

Szeretném módosítani a címet, mi a teendő?

A munka címét egyelőre még nem lehet módosítani. Javasoljuk, hogy a kiválasztott diákkal chat-en egyeztess az új helyszínről! Ha nagyon fontosnak látod a cím megváltoztatását publikusan is, kérj segítséget tőlünk e-mailben az admin@clickforwork.hu címen! A munka órabérét és időtartamát lehet módosítani az Értesítések menüpont alatt mindaddig, míg nem választottál ki egy diákot sem.

Szeretném módosítani a feltöltött fényképek sorrendjét, mi a teendő?

A feltöltött fényképeket egyelőre még nem lehet módosítani. Ha nagyon fontosnak látod a cím megváltoztatását publikusan is, kérj segítséget tőlünk e-mailben az admin@clickforwork.hu címen! A munka órabérét és időtartamát lehet módosítani az Értesítések menüpont alatt mindaddig, míg nem választottál ki egy diákot sem.

Szeretném módosítani a kiválasztott diákot, mi a teendő?

Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy írd ki újra a munkádat! Ha ezt vaalmi okból nem szeretnéd, kérjük kérj segítséget tőlünk közvetlenül, e-mailben az admin@clickforwork.hu címen.

Több diákot szeretnék kiválasztani, mit tegyek?

Egy munkához jelenleg csak egy diák választható. Amennyiben több diákra van szükség, azt javasoljuk, hogy több munkát hozz létre a honlapon, vagy a munka nevében, leírásában, esetleg a nyilvános chat-en keresztül jelezd, hogy hány jelentkezést vársz!

Le kell mondanom a többi jelentkezőt, ha már kiválasztottam egyet?

Nem, nem kell külön lemondó leveleket küldened a diákoknak, hiszen amint kiválasztottad a diákot, a rendszer a többieknek automatikusan küld értesítést.