Gyakori kérdések


Küldetésünk

Hogyan működik a Clickforwork a hirdetők számára?

Honlapunk egyedüli lehetőséget kínál elfoglalt emberek számára, hogy pár órás, szakértelmet nem igénylő, kisegítő feladatok elvégzését meghirdethessék, ezáltal könnyen, gyorsan segítségre találjanak. A meghirdetett munkákra általunk leigazolt, akkreditált diákok jelentkezhetnek, akik a feladatot szabadidejükben végzik el.

Hogyan működik a Clickforwork a munkát keresők számára?

Honlapunkon regisztrált diákok könnyen, gyorsan elvégezhető feladatokra találhatnak. A meghirdetett munkákra jelentkezés mellett marad idő a tanulásra és a szabadidőre is. Az elvállalt munkák mindemellett remek zsebpénz kereseti lehetőség nyújtanak.

Milyen munkák találhatók a honlapon?

Honlapunkon szakképesítést nem igénylő, viszonylag rövid idő alatt elvégezhető házi-, vagy házkörüli teendőkben segítséget nyujtó munkák, illetve feladatok találhatóak.

Milyen munkákat nem tudok megrendelni a ClickforWorkon keresztül?

Honlapunkon szakképesítést igénylő munkák nem hirdethetőek. A regisztrációval elfogadott szabályzatunk szerinti tiltott tevékenységek nem hirdethetőek. Hirdetés feladatása előtt olvassa el honlapunkon található Általános Szerződési Feltételeket: https://clickforwork.hu/aszf 

Hogyan garantálja a ClickforWork a diákok megbízhatóságát?

Honlapunk nagy figyelmet szentel a megbízhatóságra. A diákok regisztrációját követően egyedileg ellenőrizzük a tanulói / hallgatói jogviszony fennállását, ezáltal hitelesítjük a diákokat. A diákok referencia levelet tölthetnek fel, mely a kiválasztásuk előtt megtekinthetőek. A hitelesítést rendszeres időközönként felülvizsgáljuk. A minősítési rendszeren keresztül a felhasználó is meggyőződhet a diák megbízhatóságáról.

Miért jó nekem, ha értékelem a másikat?

Honlapunk a felhasználókról értékelési rendszert működtet, 1-től (legrosszabb) 5-ig (legjobb) terjedő skála alkalmazásával. Az értékelési rendszer keretein belül lehetőség van rövid szöveges értékelés megadására is Az értékelések segítségével mindenki könnyedén információt szerezhet a másikról, ezáltal könnyebb lesz a legmegfelelőbb partnert kiválasztani.

Mikor jelenik meg az értékelésem?

A hirdető és a diák egy adott feladattal kapcsolatos értékelése a platformon egy időben kerülnek közzétételre. Azaz nem lehetséges a másik fél értékelésére reagálni, az értékelésemet anélkül kell megadnom, hogy látnám én milyen értékelést kaptam.

Mi egy sikeres munkaválalló titka a ClickforWorkon?

Ahhoz, hogy valaki sikeres munkavállaló legyen, nem kell más, mint pontosság, megbízhatóság és figyelmesség.

Az általam kigondolt munkához nem találom a megfelelő kategóriát. Mi ilyenkor a teendő?

A listába, azaz az előre definiált kategóriák közé nem célszerű felvenni, de a vegyes kategóriába ki lehet írni. A későbbiek során a kategóriák körét folyamatosan bővítjük, az igények alapján.

Mi történik, ha nincs jelentkező a munkámra?

Azok a kiírások, amelyekre még nem érkezett egy jelentkezés sem, módosíthatóak, szerkeszthetőek. Az alábbi három jellemző szerkeszthető: a munka címe, leírása, illetve a kiírt óradíj. Amennyiben a szerkesztést követően sem érkezik jelentkezés, javasoljuk a munka törlését és újbóli kiírását, újragondolását. Elképzelhető, hogy a kiírt időpont nem volt megfelelő, vagy a munka időtartamát szükséges változtatni, akár egy hosszabb intervallum alkalmazásával.

Hogy regisztrálhatok és mennyibe kerül?

A felhasználó a platform igénybevételéhez regisztrálni köteles, amihez egy működő, valós email címre mindenképp szükség van. A regisztráció során a felhasználó kiválasztja, hogy mely felhasználói csoportba kíván regisztrálni (Munkát kínálok: Hirdető vagy Munkát vállalok: Diák). Egy személy hirdetőként és diákként (feltéve, hogy érvényes tanulói jogviszonnyal rendelkezik) is jogosult regisztrálni, azonban ehhez eltérő e-mail címekre van szüksége. A regisztráció teljesen ingyenes.

Adatvédelem

Mi a garancia, hogy az adataim nem kerülnek illetéktelenek kezébe? 

Honlapunk a felhasználói adatbázisokban nyilvántartott adatokat kizárólag az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli, és azokat harmadik személy számára nem továbbítja, illetve nem teszi hozzáférhetővé. Az alábbi linken elolvashatod az adatkezelési tájékoztatónkat: https://clickforwork.hu/adatkezeles

Mit érdemes a honlapon megjeleníteni?

Honlapunk a bizalomra épít. Minél többet írnak a felhasználók magukról, annál könnyebben megismerhetik őt a többiek. Javasoljuk, hogy egy olyan leírást adjon meg mindenki a profiljában, amelyben szerepel egy rövid bemutatkozás, elvárások, korábban megszerzett tapasztalatok, illetve az életkor. Köszönjük!

Miért kell megadnom a telefonszámom és a pontos címem?

Aggodalomra semmi ok, a telefonszám és a pontos cím (házszám) csupán az elfogadott, megrendelt diákok számára jelenik meg (és vica versa). Ezek természetesen azért szükségesek, hogy a munka elvégzése minél gördülékenyebb lehessen.

Mire kell figyelni a helyszínen?

Kinek kell eszközt biztosítania?

A munka kiírójának biztosítania kell a munka elvégézéshez szükséges eszközöket, azokat munka elvégzésére alkalmas állapotban a diák rendelkezésére kell bocsátania.

Otthon kell-e lennem a munka időtartama alatt?

Nem kell, ha nem szeretnél, a munkát a honlap által kiközvetített diák elvégz​i. Minden részletet meg tudtok beszélni a honlapon lévő chat-en keresztül.

Mi történik, ha nem találok megfelelő eszközt a munka elvégzéshez?

A munka kiírójának biztosítania kell a munka elvégzéséhez szükséges eszközöket, azokat a alkalmas állapotban a diák rendelkezésére kell tartania, míg a diáknak teljesítenie kell a Feladatszerződés keretében előírtakat.

Hogy használd a honlapunkat

Regisztrálnék, de nem jön meg az email. Ilyenkor mi a teendő?

A megerősítő email általában késlekedés nélkül megérkezik, de sajnos néha a spam vagy levélszemét mappába kerül, így arra kérünk, hogy mindenképp ellenőrizd azokat is. Amennyiben ott sincs, és az újraküldés sem segít, akkor keress minket bizalommal a Kontakt oldalon megadott elérhetőségeken.

Hogy írhatok ki egy munkát?

A feladat kiírásakor meg kell nevezned a feladat típusát és írnod kell egy rövid bemutatást a részletekről (milyen eszközök szükségesek majd, stb). Meg kell adni továbbá a feladat címét (utca, házszám), a díjazást.

Képet is feltölthetek a munka kiírásakor?

Igen, több képet is feltölthetsz amik illusztrálják a munkakiírásod, segítenek pontosítani, hogy mire van szükséged, vagy bármilyen más okból hasznosnak találod (pl. rendelkezésre álló eszközeid mutatja). A képek egyenként 5MB méretűek lehetnek.

Hány diák választható ki egy munkához?

Egy munkához jelenleg csak egy diák választható. Amennyiben többre van szükség, azt javasoljuk, hogy több munkát hozz létre a honlapon és a munka nevében, leírásában, vagy a nyilvános chat-en jelezd, hogy hány jelentkezést vársz.

Hogyan vállalhatok munkát?

A feladatokra diákok jelentkezhetnek, amit a diákigazolványukon keresztül ellenőrzünk. Honlapunk e-mail-ben értesíti a diákokat az általuk preferált, regisztrációjuk során, illetve később a Beállításokban megjelölt típusú feladatok kiírásáról. A feladatok közül bármelyikre jelentkezhetnek, amelyik nekik szimpatikus, ehhez csak egyetlen gombnyomásra és egy rövid üzenetre van szükség. Ezután a részleteket privát chaten keresztül tudják megbeszélni a hirdetővel, valamint kiválasztás után telefonon is, illetve akkor derül ki a pontos cím (házszám). A feladat elvégzését követően a diákoknak a platformon le kell jelenteniük a feladat elvégzését.

Hogy működik a fizetés?

Jelenleg a munkadíjat a felek egymás között tudják rendezni, az ÁszF szerint. A honlap használata jelenleg teljesen ingyenes, sem hirdetési, sem közvetítői díjat nem kérünk.

Hogyan értékelhetek?

A feladat elvégzését követően a platform a felhasználókat visszajelzés adására kéri, mely aztán a nyilvános profilon lesz látható, a kapcsolódó munkával együtt. Ez az összbenyomás értékelését jelenti egy 5-ös skálán, valamint szöveges vélemény írását. Az értékelésekről email-en keresztül értesítjük az érintett felhasználókat. A hirdető és a diák egy adott feladattal kapcsolatos értékelése a platformon egy időben kerül közzétételre (tehát csak ha mindkét fél értékelt).

Meddig adhatok le értékelést?

Honlapunkon a munka elvégzését követő időszakban bármikor leadható az értékelés.

Mi alapján kerülnek a diákok a jelentkezők közé?

A diákok a jelentkezésük elküldésével kerülnek be a jelentkezők közé. A jelentkezők számára nincsen limit.

Hogy kerülhetek e találati listába?

A munkára történő kiválasztásra nagyobb az esély, ha a jelentkezők listájában előrébb szerepelsz, ami elsősorban a pozitív értékeléseken múlik.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben a hirdető még nem választott ki diákot a jelentkezők közül, azaz a munkát még nem rendelte meg, az minden további nélkül lemondható a honlapon a mégsem gombra kattintva. További részletekről bővebben lásd az ÁSzF 10 pontjá

Hogyan tudok jelszót változtatni?

A felhasználói profil alatt a beállítások menüpontban jelszó megváltoztatására kattintva lehet a jelszót megváltoztatni.

Negatív értékelést kaptam. Szeretném, ha törölnétek. Van erre lehetőség?

Honlapunk a munkát hirdetők által kiírt feladatokat nem maga végzi el, azokat a diákok saját nevükben, felelősségükre és kockázatukra látják el. Honlapunk ugyancsak nem munkáltatója a diákoknak, tevékenysége kizárólag a feladatokra vonatkozó szerződések közvetítésére szorítkozik. Ennek értelmében a platform nem kíván beavatkozni a folyamatokba, így nem törlünk értékelést, mert nem tudunk és nem is kívánunk igazságot szolgáltatni. Azonban lehetőséget biztosítunk az értékelés megválaszolására. Mindezek mellett nyugodtan jelezheted felénk, amennyiben szerinted igazságtalanság ért téged!

Nem tudok belépni a fiókomba. Mi lehet a hiba?

Elképzelhető, hogy a használt böngészőben korlátozás van beállítva a közösségi oldalakra vonatkozóan. Javasoljuk másik gép, vagy másik böngésző használatát. Kérdéseket, észrevételeket az admin@clickforwork.hu címen fogadunk.

Hogyan írtakozhatok le az értesítő emailekről?

A felhasználói profil menüben az email beállításokra kattintva beállítható milyen esetekben kér, illetve nem kér a felhasználó email értesítést.

Szeretném jelezni, hogy egy ideig nem leszek aktív az odalon. Hol tehetem meg ezt?

Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége: hétfőtől – péntekig 9:00 – 16:30 óráig. A telefonos ügyfélszolgálati elérhetősége telefonon: +36 30 534 9854 (normál díjszabással hívható), email-en: admin@clickforwork.hu.

Szeretném a fiókomat törölni. Hol tehetem meg ezt?

A fiók törlésére a felhasználói profil alatt a beállítások menüpontban nyílik lehetőség.

​​​​​​​