Gyakori kérdések


Küldetésünk

Hogyan működik a Clickforwork a hirdetők számára?

Honlapunk egyedüli lehetőséget kínál elfoglalt emberek számára, hogy pár órás, szakértelmet nem igénylő, kisegítő feladatok elvégzését meghirdethessék, ezáltal könnyen, gyorsan segítségre találjanak. A meghirdetett munkákra általunk leigazolt, akkreditált diákok jelentkezhetnek, akik a feladatot szabadidejükben végzik el.

Hogyan működik a Clickforwork a munkát keresők számára?

Honlapunkon regisztrált diákok könnyen, gyorsan elvégezhető feladatokra találhatnak. A meghirdetett munkákra jelentkezés mellett marad idő a tanulásra és a szabadidőre is. Az elvállalt munkák mindemellett remek zsebpénz kereseti lehetőség nyújtanak.

Milyen munkák találhatók a honlapon?

Honlapunkon szakképesítést nem igénylő, viszonylag rövid idő alatt elvégezhető házi-, vagy házkörüli teendőkben segítséget nyujtó munkák, illetve feladatok találhatóak.

Milyen munkákat nem tudok megrendelni a ClickforWorkon keresztül?

Honlapunkon szakképesítést igénylő munkák nem hirdethetőek. A regisztrációval elfogadott szabályzatunk szerinti tiltott tevékenységek nem hirdethetőek. Hirdetés feladatása előtt olvassa el honlapunkon található Általános Szerződési Feltételeket: https://clickforwork.hu/aszf 

Hogyan garantálja a ClickforWork a diákok megbízhatóságát?

Honlapunk nagy figyelmet szentel a megbízhatóságra. A diákok regisztrációját követően egyedileg ellenőrizzük a tanulói / hallgatói jogviszony fennállását, ezáltal hitelesítjük a diákokat. A diákok referencia levelet tölthetnek fel, mely a kiválasztásuk előtt megtekinthetőek. A hitelesítést rendszeres időközönként felülvizsgáljuk. A minősítési rendszeren keresztül a felhasználó is meggyőződhet a diák megbízhatóságáról.

Miért jó nekem, ha értékelem a másikat?

Honlapunk a felhasználókról értékelési rendszert működtet, 1-től (legrosszabb) 5-ig (legjobb) terjedő skála alkalmazásával. Az értékelési rendszer keretein belül lehetőség van rövid szöveges értékelés megadására is Az értékelések segítségével mindenki könnyedén információt szerezhet a másikról, ezáltal könnyebb lesz a legmegfelelőbb partnert kiválasztani.

Mi egy sikeres munkaválalló titka a ClickforWorkon?

Ahhoz, hogy valaki sikeres munkavállaló legyen, nem kell más, mint pontosság, megbízhatóság és figyelmesség.

Mi történik, ha nincs jelentkező a munkámra?

Azok a kiírások, amelyekre még nem érkezett egy jelentkezés sem, módosíthatóak, szerkeszthetőek. Az alábbi három jellemző szerkeszthető: a munka címe, leírása, illetve a kiírt óradíj. Amennyiben a szerkesztést követően sem érkezik jelentkezés, javasoljuk a munka törlését és újbóli kiírását, újragondolását. Elképzelhető, hogy a kiírt időpont nem volt megfelelő, vagy a munka időtartamát szükséges változtatni, akár egy hosszabb intervallum alkalmazásával.

Hogy regisztrálhatok és mennyibe kerül?

A felhasználó a platform igénybevételéhez regisztrálni köteles, amihez egy működő, valós email címre mindenképp szükség van. A regisztráció során a felhasználó kiválasztja, hogy mely felhasználói csoportba kíván regisztrálni (Munkát kínálok: Hirdető vagy Munkát vállalok: Diák). Egy személy hirdetőként és diákként (feltéve, hogy érvényes tanulói jogviszonnyal rendelkezik) is jogosult regisztrálni, azonban ehhez eltérő e-mail címekre van szüksége. A regisztráció teljesen ingyenes.

Adatvédelem

Mi a garancia, hogy az adataim nem kerülnek illetéktelenek kezébe? 

Honlapunk a felhasználói adatbázisokban nyilvántartott adatokat kizárólag az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli, és azokat harmadik személy számára nem továbbítja, illetve nem teszi hozzáférhetővé. Az alábbi linken elolvashatod az adatkezelési tájékoztatónkat: https://clickforwork.hu/adatkezeles

Megadhatom az elérhetőségeimet a másik félnek?

A Szolgáltató által létrehozott és üzemeltetett Rendszer kialakításának, fenntartásának, üzemeltetésének vannak egyedi és folyamatos költségei. A folyamatos és biztonságos szolgáltatás fenntartás, finanszírozhatóságának biztosítása érdekében a Szolgáltató Foglalási díjrendszert alkalmaz.

Kérjük, a fentiek érdekében Az ÁSzF-ben meghatározott feltételek betartásának biztosítása miatt (különösen az elérhetőségek közzétételének tilalma kapcsán) bizonyos adatokat automatikus módon, illetve szükség szerint emberi beavatkozással moderáljuk. A moderáció célja kizárólag az, hogy a diákok jelentkezésének elfogadását megelőzően ne legyen lehetőség elérhetőség átadására. Ezzel védünk Téged, nehogy a foglalás elmaradása miatt később ne tudjunk segíteni esetleges probléma esetén, illetve saját érdekeinket, hogy a rendszert kikerülését megakadályozzuk. Ennek megfelelően a foglalást követően küldött üzenetek nem kerülnek moderálásra.

Fogják látni a címemet?

A feladat kiírását követően a diákok számára csak az utca neve látható, ennek alapján tudják eldönteni, hogy számukra mennyi utazással fog járni, ha jelentkeznek az általad kiírt munkára. Ha egy diák úgy dönt, hogy jelentkezik a munkára, egy privát üzenőfal nyílik meg, amit csak ti ketten láthattok és használhattok. Még ekkor sem láthatja a diák a személyes adataidat, a munka elvégzésének pontos címét. Amennyiben úgy döntesz, hogy kiválasztasz egy diákot a jelentkezők közül, csak ekkor lesz a kiválasztott diák számára látható a pontos cím, a te személyes adatod. Tehát a Click for Work az adatvédelmi szabályzatban leírtak szerint kezeli a személyes adataidat, azok csak a kiválasztást követően lesznek láthatóak csak annak a diáknak, akit kiválasztottál a feladat elvégzésére. 

Mit érdemes a honlapon megjeleníteni?

Honlapunk a bizalomra épít. Minél többet írnak a felhasználók magukról, annál könnyebben megismerhetik őt a többiek. Javasoljuk, hogy egy olyan leírást adjon meg mindenki a profiljában, amelyben szerepel egy rövid bemutatkozás, elvárások, korábban megszerzett tapasztalatok, illetve az életkor. Köszönjük!

Miért kell megadnom a telefonszámom és a pontos címem?

Aggodalomra semmi ok, a telefonszám és a pontos cím (házszám) csupán az elfogadott, megrendelt diákok számára jelenik meg (és vica versa). Ezek természetesen azért szükségesek, hogy a munka elvégzése minél gördülékenyebb lehessen.

Hogyan irtakozhatok le az értesítő emailekről?

A felhasználói profil menüben az email beállításokra kattintva beállítható milyen esetekben kér, illetve nem kér a felhasználó email értesítést.

Hogyan tudok jelszót változtatni?

A felhasználói profil alatt a beállítások menüpontban jelszó megváltoztatására kattintva lehet a jelszót megváltoztatni.

Mire kell figyelni a helyszínen?

Kinek kell eszközt biztosítania?

A munka kiírójának biztosítania kell a munka elvégézéshez szükséges eszközöket, azokat munka elvégzésére alkalmas állapotban a diák rendelkezésére kell bocsátania.

Otthon kell-e lennem a munka időtartama alatt?

Nem kell, ha nem szeretnél, a munkát a honlap által kiközvetített diák elvégz​i. Minden részletet meg tudtok beszélni a honlapon lévő chat-en keresztül.

Mi történik, ha nem találok megfelelő eszközt a munka elvégzéshez?

A munka kiírójának biztosítania kell a munka elvégzéséhez szükséges eszközöket, azokat a alkalmas állapotban a diák rendelkezésére kell tartania, míg a diáknak teljesítenie kell a Feladatszerződés keretében előírtakat.

Fizetés

Hogy működik a fizetés?

A honlapon két féle típusú munkát lehet meghirdetni: alkalmi, illetve rendszeres jellegűt.

Az alkalmi, egyszeri jellegű feladatok elvégzése után 10% jutalékot számít a rendszer automatikusan a megbízási díj alapján. A diák kifizetése történhet készpénzzel, egymás között, vagy a Barion platformján keresztül kártyával. A készpénzes fizetés választása esetén a kiszámolt jutalékot a rendszer felfele kerekíti, így a Click for Work felé fizetendő jutalék ebben az esetben magasabb lesz. 

A rendszeres feladatok kiírásánál 1000 Forint hirdetési díj fizetendő a Click for Work számára. Az első hirdetés azonban ebben az esetben ingyenes!

Mit kell tudni a Barionról?

A Barion egy elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel teljesen biztonságosan és kényelmesen tudsz bankkártyával, vagy feltöltött egyenleggel fizetni. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció elég, ha megadod a bakkártyád számát, és a lejárati dátumot, illetve egy e-mail címet. Ez a fizetési mód teljesen ingyenes, nincs számodra semmilyen plusz költsége. A regisztráció, a mobilalkalmazás, a pénz fogadás és küldés mind mind ingyenes! 

Feladat lezárása, értékelés

Mikor jelenik meg az értékelésem?

A hirdető és a diák egy adott feladattal kapcsolatos értékelése a platformon egy időben kerülnek közzétételre. Azaz nem lehetséges a másik fél értékelésére reagálni, az értékelésemet anélkül kell megadnom, hogy látnám én milyen értékelést kaptam.

Meddig adhatok le értékelést?

Honlapunkon a munka elvégzését követő időszakban bármikor leadható az értékelés.

Panaszom van, mi a teendő?

Panaszt tenni azután lehet, hogy a diák készre jelentette a munkádat! Innentől kezdve 24 órád van, hogy a honlapon keresztül szövegesen részletezd a panaszodat, illetve csillagok formájában értékelést is adhatsz a diákról!

Negatív értékelést kaptam. Szeretném, ha törölnétek. Van erre lehetőség?

Honlapunk a munkát hirdetők által kiírt feladatokat nem maga végzi el, azokat a diákok saját nevükben, felelősségükre és kockázatukra látják el. Honlapunk ugyancsak nem munkáltatója a diákoknak, tevékenysége kizárólag a feladatokra vonatkozó szerződések közvetítésére szorítkozik. Ennek értelmében a platform nem kíván beavatkozni a folyamatokba, így nem törlünk értékelést, mert nem tudunk és nem is kívánunk igazságot szolgáltatni. Azonban lehetőséget biztosítunk az értékelés megválaszolására. Mindezek mellett nyugodtan jelezheted felénk, amennyiben szerinted igazságtalanság ért téged!

Munka kiírás

Regisztrálnék, de nem jön meg az email. Ilyenkor mi a teendő?

A megerősítő email általában késlekedés nélkül megérkezik, de sajnos néha a spam vagy levélszemét mappába kerül, így arra kérünk, hogy mindenképp ellenőrizd azokat is. Amennyiben ott sincs, és az újraküldés sem segít, akkor keress minket bizalommal a Kontakt oldalon megadott elérhetőségeken.

Nem tudok belépni a fiókomba. Mi lehet a hiba?

Elképzelhető, hogy a használt böngészőben korlátozás van beállítva a közösségi oldalakra vonatkozóan. Javasoljuk másik gép, vagy másik böngésző használatát. Kérdéseket, észrevételeket az admin@clickforwork.hu címen fogadunk.

Nem szeretném megadni a személyes adataimat, mit tegyek?

Személyes adataidat a Click for Work bizalmasan kezeli, azaz a pontos címet csak az a diák látja majd, akit végül Te kiválasztasz és megrendelsz! 

A feladat kiírását követően a diákok számára csak az utca neve látható, ennek alapján tudják eldönteni, hogy számukra mennyi utazással fog járni, ha jelentkeznek az általad kiírt munkára. Ha egy diák úgy dönt, hogy jelentkezik a munkára, egy privát üzenőfal nyilik meg, amit csak ti ketten láthattok és használhattok. Még ekkor sem láthatja a diák a személyes adataidat, a munka elvégzésének pontos címét. Amennyiben úgy döntesz, hogy kiválasztasz egy diákot a jelentkezők közül, csak ekkor lesz a kiválasztott diák számára látható a pontos cím, a te személyes adatod.

Tehát a Click for Work az adatvédelmi szabályzatban leírtak szerint kezeli a személyes adataidat, azok csak a kiválasztást követően lesznek láthatóak csak annak a diáknak, akit kiválasztottál a feladat elvégzésére. 

Nem tudom eldönteni a kategóriát, mi a teendő?

A listába, azaz az előre definiált kategóriák közé nem célszerű felvenni, de a vegyes kategóriába ki lehet írni. A későbbiek során a kategóriák körét folyamatosan bővítjük, az igények alapján.

Nem tudom eldönteni az órabért, mi a teendő?

Az órabér meghatározása teljes mértékben rátok van bízva, mi csak egy minimum összeget határoztunk meg 1.000 Forint értékben. Javasoljuk, hogy a munka időtartamához viszonyítva állítsátok be az összeget, így a rövid idő alatt elvégezhető munkákért mindenképpen magasabb díjat állítsatok be! Valamint jelentkező híján szintén javasoljuk az összeg emelését. Így a diákok újra kapnak e-mailt a lehetőségről!

Vidékre is írhatok ki munkát?

Igen, az ország bármely területére meg lehet hirdetni munkát. Szeretnénk felhívni azonban a figyelmet, hogy diákjaink elérhetőségétől függenek a jelentkezések. Budapesten és a főváros vonzáskörzetében az eddigi tapasztalatok szerint nagyobb eséllyel elérhetők a diákjaink! 

Az általam kigondolt munkához nem találom a megfelelő kategóriát. Mi ilyenkor a teendő?

A listába, azaz az előre definiált kategóriák közé nem célszerű felvenni, de a vegyes kategóriába ki lehet írni. A későbbiek során a kategóriák körét folyamatosan bővítjük, az igények alapján.

Nem tudom eldönteni a munkavégzés időtartamát, mi a teendő?

Próbáld meg nagyjából belőni az időtartamot, mi javasoljuk, hogy kicsit több idővel számolj, hogy a diák biztosan végig ráérjen. Ne aggódj, később még tudod módosítani az időtartamot is!

Megadhatom a személyes adataimat, ha a jelentkezésében rákérdez egy diák?

Neked nem kell külön megadnod a személyes adataidat! Amikor kiválasztod azt a diákot, aki számodra a legszimpatikusabb, azaz megrendeled őt, a rendszerben automatikusan láthatóak lesznek a személys adataitok. A következő adatok lesznek láthatóak: pontos címed, házszámmal együtt, telefonszám és email cím. 

Hogy írhatok ki egy munkát?

A feladat kiírásakor meg kell nevezned a feladat típusát és írnod kell egy rövid bemutatást a részletekről (milyen eszközök szükségesek majd, stb). Meg kell adni továbbá a feladat címét (utca, házszám), a díjazást.

Képet is feltölthetek a munka kiírásakor?

Igen, több képet is feltölthetsz amik illusztrálják a munkakiírásod, segítenek pontosítani, hogy mire van szükséged, vagy bármilyen más okból hasznosnak találod (pl. rendelkezésre álló eszközeid mutatja). A képek egyenként 5MB méretűek lehetnek.

Hogy tudok kiválasztani egy diákot?

A folyamat nagyon egyszerű, a privát chat-ben, bökj rá a diák neve alatt található zöld gombra. Ekkor a rendszer automatikusan lemondja a többi jelentkezést. Így neked nem kell külön lemodanod a többi jelentkezőt. 

Miért válasszam ki a jelentkezőt a rendszeren keresztül?

Mert így nem kell külön lemondó leveleket küldened azoknak a diákoknak, akik szintén jelentkeztek a munkádra. 

Hány diák választható ki egy munkához?

Egy munkához jelenleg csak egy diák választható. Amennyiben többre van szükség, azt javasoljuk, hogy több munkát hozz létre a honlapon és a munka nevében, leírásában, vagy a nyilvános chat-en jelezd, hogy hány jelentkezést vársz.

Hogyan vállalhatok munkát?

A feladatokra diákok jelentkezhetnek, amit a diákigazolványukon keresztül ellenőrzünk. Honlapunk e-mail-ben értesíti a diákokat az általuk preferált, regisztrációjuk során, illetve később a Beállításokban megjelölt típusú feladatok kiírásáról. A feladatok közül bármelyikre jelentkezhetnek, amelyik nekik szimpatikus, ehhez csak egyetlen gombnyomásra és egy rövid üzenetre van szükség. Ezután a részleteket privát chaten keresztül tudják megbeszélni a hirdetővel, valamint kiválasztás után telefonon is, illetve akkor derül ki a pontos cím (házszám). A feladat elvégzését követően a diákoknak a platformon le kell jelenteniük a feladat elvégzését.

Hogyan értékelhetek?

A feladat elvégzését követően a platform a felhasználókat visszajelzés adására kéri, mely aztán a nyilvános profilon lesz látható, a kapcsolódó munkával együtt. Ez az összbenyomás értékelését jelenti egy 5-ös skálán, valamint szöveges vélemény írását. Az értékelésekről email-en keresztül értesítjük az érintett felhasználókat. A hirdető és a diák egy adott feladattal kapcsolatos értékelése a platformon egy időben kerül közzétételre (tehát csak ha mindkét fél értékelt).

Mi alapján kerülnek a diákok a jelentkezők közé?

A diákok a jelentkezésük elküldésével kerülnek be a jelentkezők közé. A jelentkezők számára nincsen limit.

Hogy kerülhetek a találati listába?

A munkára történő kiválasztásra nagyobb az esély, ha a jelentkezők listájában előrébb szerepelsz, ami elsősorban a pozitív értékeléseken múlik.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben a hirdető még nem választott ki diákot a jelentkezők közül, azaz a munkát még nem rendelte meg, az minden további nélkül lemondható a honlapon a mégsem gombra kattintva. További részletekről bővebben lásd az ÁSzF 10 pontjá

Szeretném jelezni, hogy egy ideig nem leszek aktív az odalon. Hol tehetem meg ezt?

Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége: hétfőtől – péntekig 9:00 – 16:30 óráig. A telefonos ügyfélszolgálati elérhetősége telefonon: +36 30 534 9854 (normál díjszabással hívható), email-en: admin@clickforwork.hu.

Szeretném a fiókomat törölni. Hol tehetem meg ezt?

A fiók törlésére a felhasználói profil alatt a beállítások menüpontban nyílik lehetőség.

Hirdetéseim kezelése

Szeretném módosítani az órabért, mi a teendő?

Ha még nem választottál ki egy diákot sem a munkádra, nyugodtan módosíthatod a munka órabérét az Értesítések menüpont alatt a Nyitott munkáim között az aktuális munkát szerkesztve!

Szeretném módosítani a címet, mi a teendő?

A munka címét egyelőre még nem lehet módosítani. Javasoljuk, hogy a kiválasztott diákkal chat-en egyeztess az új helyszínről! Ha nagyon fontosnak látod a cím megváltoztatását publikusan is, kérj segítséget tőlünk e-mailben az admin@clickforwork.hu címen! A munka órabérét és időtartamát lehet módosítani az Értesítések menüpont alatt mindaddig, míg nem választottál ki egy diákot sem.

Szeretném módosítani a feltöltött fényképek sorrendjét, mi a teendő?

A feltöltött fényképeket egyelőre még nem lehet módosítani. Ha nagyon fontosnak látod a cím megváltoztatását publikusan is, kérj segítséget tőlünk e-mailben az admin@clickforwork.hu címen! A munka órabérét és időtartamát lehet módosítani az Értesítések menüpont alatt mindaddig, míg nem választottál ki egy diákot sem.

Szeretném módosítani a kiválasztott diákot, mi a teendő?

Amennyiben nem sürgős a keresésed, azt javasoljuk, hogy írd ki újra a munkádat! Ha sürgős, kérjük kérj segítséget tőlünk közvetlenül, e-mailben az admin@clickforwork.hu címen vagy a +36305349854 telefonszámon.

Több diákot szeretnék kiválasztani, mit tegyek?

Egy munkához jelenleg csak egy diák választható. Amennyiben több diákra van szükség, azt javasoljuk, hogy több munkát hozz létre a honlapon, vagy a munka nevében, leírásában, esetleg a nyilvános chat-en keresztül jelezd, hogy hány jelentkezést vársz!

Le kell mondanom a többi jelentkezőt, ha már kiválasztottam egyet?

Nem, nem kell külön lemondó leveleket küldened a diákoknak, hiszen amint kiválasztottad azt az egy diákot, aki eljön majd, a rendszer a többieknek automatikusan küld értesítést.