Feb.
20
2020
Click for Work manual - 2. Fejezet

Mi a siker titka, hogy légy sikeres munkavállaló?

 

Szerencsére nem sokszor, de adódhatnak olyan helyzetek, amikor nem sikerül a jelentkezésed, mást választanak. Íme megmutatjuk nektek, mindez miből adódhat.

 

1. Ki korán kel, aranyat lel?

A munka kiírásakor emailt küldünk nektek, amiben értesítünk titeket az új munkákról. Előfordulhat, hogy leiratkoztál az email-ről. Megfigyelésünk azonban az, hogy ezzel hátrányba kerülsz. Érdemes ugyanis a kiírt munkákra minél előbb jelentkezni, így ugyanis nagyobb az esélyed, hogy téged választanak.

 

2. A feladat megnevezése, leírása

A feladatok és hirdetések leírásában előfordulhat, hogy nincs meg minden apró részlet. Hiányozhat továbbá, hogy a nap melyik szakában kell azt elvégezni, vagy netán olyan napszak került meghatározásra, ami nem teljesen passzol neked. Azt tanácsoljuk, ez ne akadályozzon téged, abban, hogy elküldd a jelentkezésed. A kiválasztást megelőzően van lehetőség arra, hogy privát üzenőfalon megbeszéld a megrendelővel, tudsz-e más napszakban menni, illetve mik a további részletek. Mindig van megoldás, ne feledd nincsenek lehetetlenek. Minden csak megbeszélés kérdése.

 

4. Szükséges eszközök

Nagyon fontos kérdés. Nem neked kell az eszközökról gondoskodnod, az mindig a megrendelő feladata. Ellenben ha ragaszkodsz a vasalódhoz (történt már ilyen is nálunk!), nem fog senki abban megakadályozni, hogy levidd magaddal. A lényeg a pontos és precíz munkavégzés.

 

5. Ellenérték meghatározása

Honlapunkon valamennyi kategóriánál minimum árat állítottunk be, amely 1000 Ft. A utazási időt is beszámítva egy-egy feladat elvégzésének minimum időtartama 2 óra, így a minimum ár 2000 Ft-ra adódik. Mindez bruttó/nettó, neked továbbra sem kell fizetned azért, hogy a Click for Work-ön munkát vállalj.

 

6. Megfelelő kép feltöltése - gondosan kitöltött profil

Nagyon fontos. Hiszen ki ne bízna meg egy pozitív, mosolygós felhasználóban szemben egy homályos vagy fekete képpel szemben? Hiszen egy jól megválasztott profilkép, akár több is rendkívül pozitívan hat a megrendelőkre. Gondolj csak bele, az ő oldalukon is mennyire fontos a bizalmi faktor, amely jelentősen nő, ha arcot is tudnak csatolni a leírásodhoz. Emellett fontos, hogy a leírásban minél több információt adj meg magadról. Légy szimpatikus, adj okot a bizalomra.

 

8. Privát chat

 

Megrendelés előtt lehetőséged van valamennyi megrendelővel beszélgetni, a részleteket letisztázni. Ne hagyd a megrendelők kérdéseit megválaszolatlanul. Fontos tudnivaló, amennyiben kimentek a közösségi oldalakra, az ott elhangzott információk, kérések miatt mi felelősséget már vállalni nem tudunk. Kérünk Benneteket, ezt vegyétek figyelembe!

 

9. Értékelés

 

A bizalom kialakítása a legfontosabb közösségünk életében. Akár rossz, vagy jó tapasztalataid voltak a diákkal, a munkájával kapcsolatban, ne maradjon a te titkod! Oszd meg a többiekkel.